Wykładowca: mgr Agnieszka Dziedzic
Cel kursu:
• doskonalenie umiejętności psychospołecznych zapewniających sukces w pracy Sekretarki/ Asystentki;
• poszerzanie wiedzy z zakresu kompetencji zawodowych;
• zastosowanie technik efektywnej komunikacji;
• uświadomienie wpływu Sekretarki/ Asystentki w tworzeniu wizerunku firmy,
• usprawnienie organizacji pracy własnej i szefa;
• nabycie umiejętności redagowania dokumentacji biurowej i zasad jej archiwizowania,
• doskonalenie umiejętności współpracy z klientami oraz prowadzenia negocjacji;
• nabycie umiejętności organizowania spotkań biznesowych;
• uświadomienia znaczenia stosowania etykiety biznesu w nowoczesnej firmie.
Program:
• zakres czynności i obowiązki sekretarki - asystentki - 4 h
• redagowanie i przechowywanie dokumentacji biurowej - 10 h
• „SAVOIR - VIVRE” w firmie – 8 h
• etykieta podczas przyjęć/ zebrań/ konferencji – 8 h
• komunikacja interpersonalna w biznesie – 8 h
• obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim – 6 h
• planowanie pracy i efektywne zarządzanie czasem – 6 h
Metoda kształcenia:
Nauczanie odbywa się za pośrednictwem sieci Internet. Szkolenie realizowane jest indywidualnie w modelu asynchronicznym. Oznacza to, że naukę można rozpocząć w dowolnym momencie i pracować w dogodnym dla siebie czasie. Nad szkoleniem czuwa nauczyciel, który motywuje uczestnika szkolenia poprzez ocenianie jego prac oraz odpowiada na jego pytania. Uczestnik szkolenia, podobnie jak w tradycyjnych formach kształcenia, może wykorzystać kontakt z nauczycielem zadając mu pytania, prosząc o wyjaśnienia, itp.
Szkolenie kończy się uzyskaniem zaświadczenia:
- Doskonalenia zawodowego w zakresie "Profesjonalna obsługa sekretariatu"
Forma zaliczenia: prace kontrolne po każdej jednostce lekcyjnej
Liczba godzin szkolenia odpowiada: 50 godzinom realizowanym w sposób tradycyjny
Najkrótszy możliwy termin ukończenia szkolenia: 10 dni
Maksymalny termin ukończenia szkolenia: 30 dni
WZÓR ZAŚWIADCZENIA - pokaż
CENA: 250 zł