Wykładowca: mgr Agnieszka Pruszkowska-Jarosz
Cel szkolenia: przygotowanie kandydatów do pracy w mediach masowych, domach mediowych, agencjach PR, promocyjnych, artystycznych, reklamowych, firmach wytwórczych i producenckich a także w firmach świadczących usługi za pomocą Internetu. Zapoznanie kursantów z prawem prasowym i autorskim oraz procesem wydawniczym.
Program szkolenia:
- media - krótka historia, podział
- gatunki dziennikarskie, informacyjne i publicystyczne
- warsztat prasowy
- dzienniki prasowe i internetowe
- prawo prasowe i autorskie
- dziennikarskie źródła informacji
- copywriting, creative writing, dziennikarstwo obywatelskie
- wydawca prasowy i internetowy
- jak i gdzie zarabiać na pisaniu
Adresaci: szkolenie skierowane jest do maturzystów, studentów, absolwentów wyższych uczelni oraz wszystkich zainteresowanych (w tym również dla pracowników firmowych działów PR czy newsroomów), którzy zamierzają podjąć pracę w mediach tradycyjnych, elektronicznych a także w agencjach PR, newsroomach marketingowych firm i korporacji oraz w działach promocji. Szkolenie skierowane jest także do przyszłych wydawców gazet, czasopism oraz portali internetowych.
Metoda kształcenia:
Nauczanie odbywa się za pośrednictwem sieci Internet. Szkolenie realizowane jest indywidualnie w modelu asynchronicznym. Oznacza to, że naukę można rozpocząć w dowolnym momencie i pracować w dogodnym dla siebie czasie. Nad szkoleniem czuwa nauczyciel, który motywuje uczestnika szkolenia poprzez ocenianie jego prac oraz odpowiada na jego pytania. Uczestnik szkolenia, podobnie jak w tradycyjnych formach kształcenia, może wykorzystać kontakt z nauczycielem zadając mu pytania, prosząc o wyjaśnienia, itp.
Szkolenie kończy się uzyskaniem zaświadczenia:
- Doskonalenia zawodowego w zakresie "Dziennikarz, wydawca, copywriter"
Forma zaliczenia: test sprawdzający oraz zadanie praktyczne
Liczba godzin szkolenia odpowiada: 40 godzinom realizowanym w sposób tradycyjny
Najkrótszy możliwy termin ukończenia szkolenia: 7 dni
Maksymalny termin ukończenia szkolenia: 30 dni
Prowadzący: mgr Agnieszka Pruszkowska-Jarosz
dziennikarka, copywriterka, posiada wieloletnie doświadczenie w zawodzie. Współpracuje z ogólnopolskimi czasopismami i portalami branżowymi. Absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna
WZÓR ZAŚWIADCZENIA - pokaż
CENA: 200 zł