Wykładowca: mgr Małgorzata Parcheta-Kołoszuk
Informacje ogólne:
Kurs przygotowany jest dla nauczycieli i pedagogów, którzy chcą lepiej porozumiewać się ze swoimi uczniami. Czy jedynym sposobem na ciszę na lekcji jest postrach? Jak mówić do uczniów, by chcieli słuchać? Jak słuchać, by chcieli mówić?
Program szkolenia:
- Zasady, podział i znaczenie komunikacji interpersonalnej
- Bariery komunikacyjne, jakie przeszkadzają nam w efektywnym porozumieniu się z rozmówcą
- Zasady aktywnego słuchania
- Sposoby rozmów w sytuacji konfliktowej
- Mity, przekonania, które utrudniają nam efektywną komunikację
Adresaci: nauczyciele, pedagodzy
Metoda kształcenia:
Nauczanie odbywa się za pośrednictwem sieci Internet. Szkolenie realizowane jest indywidualnie w modelu asynchronicznym. Oznacza to, że naukę można rozpocząć w dowolnym momencie i pracować w dogodnym dla siebie czasie. Nad szkoleniem czuwa nauczyciel, który motywuje uczestnika szkolenia poprzez ocenianie jego prac oraz odpowiada na jego pytania. Uczestnik szkolenia, podobnie jak w tradycyjnych formach kształcenia, może wykorzystać kontakt z nauczycielem zadając mu pytania, prosząc o wyjaśnienia, itp.
Szkolenie kończy się uzyskaniem zaświadczenia:
- Doskonalenia zawodowego w zakresie "Komunikacja z uczniem - jak mówić, by słychał; jak słuchać, by mówił"
Forma zaliczenia: zaliczenie ćwiczeń zawartych w programie
Liczba godzin szkolenia odpowiada: 20 godzinom realizowanym w sposób tradycyjny
Najkrótszy możliwy termin ukończenia szkolenia: 5 dni
Maksymalny termin ukończenia szkolenia: 30 dni
Prowadzący:
Małgorzata Parcheta-Kołoszuk – psycholog wychowawczy, coach rodzicielski. Prowadzi warsztaty dla rodziców i szkolenia dla nauczycieli. W przedszkolach realizuje autorski program zajęć psychoedukacyjnych. W swojej „Kuźni” wykuwa dobre nastroje animując na imprezach okolicznościowych. Pasjonatka latynoskich klimatów i podróży. Autorka „Emocjonalek” – zbioru bajek psychoterapeutycznych, które ukarzą się w maju 2017 r.
WZÓR ZAŚWIADCZENIA - pokaż
CENA: 120 zł